Бесовские грамоты известны колдунам со старых времен, и их насчитывается довольно много. У каждой грамоты есть свое назначение, например, есть грамоты «Приказные», их читают тогда, когда нужно отдать бесам приказ. Изготавливались такие грамоты все по-разному. В старые времена их писали на бересте, и запечатывались они кровью. Подобная грамота выбивалась и на деревянной до- щечке и ревностно хранилась от чужих глаз. Грамоты чертились на коже животных, писались на различных тканях, а позже уже на бумаге. Грамоту нельзя продать или завещать. Она принадлежит тому хозяину (или хозяйке), чьей кровью ее запечатывали.
Назначение у всех бесовских грамот абсолютно разное. Хозяин грамоты (заказной) мог от нее потребовать скорой или медленной смерти врагу или наведения на врага различных невзгод. И горе тому, на кого это заказали, так как беды и невзгоды будут литься рекой. Чаще всего у подобной бесовской грамоты просилось здоровье, богатство и долгая, счастливая жизнь, и желаемое всегда исполнялось. На каждой такой бесовской грамоте был написан свой текст. С прохождением многих веков тексты написания менялись, так как со временем менялись шрифты букв и даже слова. Осовремененные, они звучали несколько иначе, но смысл (зерно) заклинания оставался. Даже если вы назовете хлеб по-старинному ?жито, он ведь все равно останется хлебом.
Грамоты ко бесам на мнози потребы. Велико еси число сих грамот, еси седмь да по
десяти на обиходну потребу. Тридесять срединных на извод целовецев. Пятидесят на
веку волю править еси. Да ныне-то пишу которы вем, а и еси велика приказна
грамота. Ея же мнози беси темнообразне во почёт поставливает, егда ти при гробе да
по смерти. Узаконение грамот сих целокупно такое си: писмены то на берестах
кажда едино да и малы печатью воска черна, а ино велики своею кровию печать
клади… а едина приказна грамота, то сия вся кровию своея писана бысте
достодолжна, яко смертна мука искуплена бысть чрез нея.
Грамота перьва обиходна
Еси грамота перьва обиходна на заступу бесовску во путех человечскых. Сия же на то
потребна, дабы егда кой человек во пути странство совершает и не бысть ему же николе
помехи. А ино путник при се сю грамоту во пути содержит, тако ему и веком та заступа
бесовска бысть. Грамоту на бересте надлежит творити, а ино обиходна, то и воском
чёрным ея печатать. Да тако сие ладить потребно: при младом-то месяце да и писмены
наню класть, а иже писмены еси таковы: яко вецем уставлено, то и ныне бысте во
крепости да всея силе по веки. Да сокрепляю глаголы древле, да писмены мене еси буде
порученники, а иже беси-то прямыи общники. Аз есмь имя, сим утверждаю, дабы от сего
времяни да от сокрепной печати докуды сия суща, имя во путех заступа да пособь от
воиньства бесовска бысть. Инде имя, нози не приткновен о камени, да татем несть на
пути, да во блатах несть живот скончати, а и во лесе тёмныим несть зверием изгложен, а и
во пути водою не топлен да и от ины беды бысть отторгнут. Имя же во заступу да во
пособь беси мнози, ино от сея грамоты да и по векы веком. Никто же словес сих порушит,
егда бысте суща грамота. Далее печать ставити надлежит со именем человека ради коего
заступа бесовска. И се – венец делу.
Грамота втора обиходна
Сия же грамота того ради потребна, дабы дом от пламени пожара отторгнути. Творити же,
яко перьву, сиесть тако же ея на бересте писати да тако же печатию восковой крепити. В
нея же писати таково: яко отвека уставлено, тако и ныне бысть. Летами же николе
расторгнется. Новыим уставом николе не свержится. Аз имя, сокрепляю грамоту сею,
древлим уставы николе колеблемыми. а буде устав во послухи, беси во порученники да во
сподручники. Сице же сим утверждаю: идеже грамота сея пребывает, сему дому пожара
не ведати. Егда же пребывает во дому сея грамота во сее время пожары дом минуют.
Бысте же по слову сему от сего дни да от сокреплённой печати до поры, егда грамота
суща. Сокрепляю имянем имя творящаго. Сию грамоту сице писати на младом месяце,
зело полезно вмале по полунощи. Ю же грамоту во дому держати, доколе буде нимало
приступися пожар.
Грамота третия обиходна
Сия же грамота заступа еси от воров и татей. Сия творися како подобь первыя и вторыя,
тако сице втора во дому пребывание емлет, яко точию во дому сильна. Во грамоте же
писати таково: яко от века уставлено, тако доколе силу емлет, а дотоле силу емлет, аще по
уставу писано. Утверждаю же сим устав древлий да беси ми в сем поручители, да беси же
сподручники, а и общники. Тако сице утверждаю, егда сея грамоте да рукописанию во
дому коем бысть, то отиде от ево, дому сего, во коем ся грамота суща, всяк вор да тать. А
и не приступиса же во нощи, тако отиде же днесь. Се буде и тать лихой во нощи поделие
творяща, се буде и вор чуже добр мнози покрадаше, се буде и человеки добром блазнены,
се буде мимоходец, коему прилучися. Доколе же сия грамота во дому суща, тако николе
взыти преждеречённыим во дом сея. Сокрепляю печатию, сиесть подписом человечскым
да беси-то иным сокрепят.
Грамота четверьта обиходна
Противу людскаго оговору, ниже аще кой сплетни клеплет. Сия же грамота противу
людскаго оговору творися, егда месяц поидет на ущерб. Тако преже во полунощь
составливаетися, да и таково печатию восковой подпис класть. Писати же в ню таково
надлежит: яко от века уставлено, тако и ныне еси. Узаконение сие николе испроврещися,
посему творися рукописание. Колико же суща сея грамота, вся в нея бысть писано силу
емлет. А буде ми в сим порукою подпис воску чёрнаго, а буде ми в сим порученники беси
темновидныя, а буде же сии и потворники, а потворники да общники. Сице же
утверждаю: кой человек при се сю грамоту содержит, сему клеветников да наветников
николе ведати, от навета скорьби николе приять, точию от наговора тяжбы, сплетни
николе на ево клеплют, людия напрасныих речей противу ево не глаголют. Сице бысть по
утверждённому, доколе грамота ся суща, дотоле рукописание силу емлет. В сим подпис
человечскый печатию сокрепляю, а беси иной подпис сокрепят.
Грамота пятая обиходна
Дабы человеку кой ея емлет почёт от вся людия бысть. Сия же составливаетися на млад
месяц да тако и прежнюю при се ея содержати предлежит. Яко она еси обиходна, тако
скрепляся восковой печатию. Писати же в ню таково надлежит: яко от века уставлено,
тако ныне бысть. Уговор же николе сокрушися, во сим беси ми поручники, я же
сподручники. Сице утверждаю: доколе кой человек буде сею грамоту при се содержати,
тако сему человеку от людия всяка, от велия и мала, от стара и млада, от женьска и
мужеска, от князя и холопий, почёт по вся ведати. Бысть бы сему человеку во пирах
великих гостю, во советах вопрошаему, во делах людия силныих перьвыим сим людиям
сподручником. Сия же вся силу емлет дотоле, доколе рукописание, сиесть грамота сея
суща и при сим человеке содержася. Сокрепляю же грамоту сею подписом печатию
восковыя человечской да беси иной печатию сокрепят.
Грамота шеста обиходна
Дабы всяк сговор согласен бысть. Сия же грамота полезна, аще кой человек се пропитания
ищет, чрез сговоры разны со человеки да и иному коему человеку нимало пользы ведати
ея. Творися же сия, егда месяц полон, а ино тако же во полунощь. Сице таже и воском
крепити, яко обиходна еси. Грамота же такова: яко от века уставлено, тако ныне еси. Яко
преже ряда уставлена, тако ныне николе расторгниса. Устав же ми порука да беси же ми
порученники. Порученники да сподручники. Сице утверждаю: доколе кой человек буде
сею грамоту при се содержати, дотоле сему человеку во вся согласней сговор. Во куплех
велицых, во поделиях малыих, во государьскиих да во советныих. Таково бысть от мала
да и от велика человека, от стара и от млада, от женьска и от мужскаго полу, от роду
княжескаго и холопий разныя. Доколе пребуде сим человеком грамота суща, дотоле
раздору николе ведати. Сице сокрепляю подписом чрез печать человечску да беси ино
сокрепят.
Грамота седмая обиходна
На добру куплю. Сия же грамота, дабы благоуспешно разны купли совершати. Творися же
на млад месяц, тако же во полунощи, по вся преже восковой печатию крепити. Грамота же
сия такова: яко от века уставлено, тако ныне бысть. Веком николе испроврещися уговор
сей. В сим беси ми порученники да и я же сподручники. Сице утверждаю: доколе кой
человек буде грамоту сею сущу при се содержати, на купли же разныя с нея соприходите,
дотоле буде сему человеку добрыя купли вся. Николе убытку ведати, николе лжи приятии,
николе помыслы злая, николе и купли худыя. Доколе суща сея грамота, аще со человеком
коим на куплех пребысть, дотоле вся сия скорьби нимало приступися. Сокрепляю сие
рукописание, сиесть грамоту, печатию восковой да руцей человечской, а беси ино
сокрепят.
Грамота осьмая обиходна
На благоуветие велие властныих человеков. Сия же грамота потребна дабы властны
людия, кои во житейскых поделиях власть емлют, князья, боляре точию чиновнии людия,
ниже барин кой, сиесть сильныя человеки, до емлющаго грамоту сию благоуветливи
бысть. Творися же сия на млад месяц, во полунощь даа крепити восковой печатию. Сице
писати надлежит в ню: яко от века уставлено, тако и ныне бысть. Времянем же николе
истребися. А буде в сим ми беси порученники. Порученники да сподручники. Сице
утверждаю: доколе сея грамота суща, аще же кой человек ея пред силны человеки емлет,
дотоле сему человеку от людия силныих уветие всяко приять. Во потребе бысть я, людия
силныя радетели, во просбе пособники, во нужде други, советом благи, мыслию добры да
душею николе корыстныя. Вся сия силу емлет дотоле, доколе сея грамота сиесть
рукописание, суща. Сокрепляю рукописание сее, сиесть грамоту печатию человечской да
беси ино сокрепят.
Грамота девята обиходна
На добру, согласну да пречестну, а и скору, пособь во многоразныих домех казённыих.
Сия же на то потребна дабы егда буде коему человеку кая нужда, ниже потреба во домех
казённыих, тако бысть человеки во казённыим доме служащи ко сему человеку
милостиви. Творися же на млад месяц, во полунощь да крепити печатию воску чёрна. Сия
же грамота еси такова: яко от века уставлено, тако ныне бысть. Времянем же николе
истребися. А буде ми беси во сим порученники. Порученники да сподручники. Сим
утверждаю: доколе буде суща грамота сея, сиесть рукописание, аще емлет ея при се кой
человек во домы казённыя вхождаше, дотоле людия во домех казённыих служащи, сему
человеку пособники буде. Во нуждах, аще прилучися, во потребах кои бысть, во скорьбех
ключимих, во ковах мнозих людия злая. Доколе же сея грамота, сиесть рукописание, суща
да человек ея во домех казённыих при се емлет, дотоле вся сия во полныя своя силе да
крепи. Сокрепляю вся сия восковой печатию да беси ино сокрепят.
Грамота десята обиходна
Сия же дабы по вся время во дому денги бысть и аще кая малость еси, то се бы к нея
множилось. Творися же на млад месяц, во полунощь да крепити тако же восковой
печатию. Во сей же грамоте писати таковое: яко от века уставлено, тако ныне бысть.
Времянем николе истребися. А буде беси ми во сим порученники. Порученники да
сподручники. Сице утверждаю: доколе грамота сея во коем дому буде, дотоле во дому сим
нужды николе бысть. Денгам же несть исхода, глад же нимало приступися, нища же доля
отиде. По вся потребу же днесь да нощь неисходно бысть. Доколе же сея грамота, сиесть
рукописание, суща и во дому пребысть силу вся сия емлет. Сокрепляю же вся сия
восковой печатию да подписом человечским, а беси ино сокрепят.
Грамота единадесятая обиходна
Сия же грамота противу лживих послухов, сиесть свидетелей во тяжбех судебныих.
Творися же сия на млад месяц, во полунощь крепити же восковой печатию. Грамота же
такова еси: яко от века уставлено, тако ныне бысть. Времянем же николе истребися. А
буде ми беси во сим порученники. Порученники да сподручники. Сице утверждаю: доколе
сея грамота, сиесть рукописание, суща, аще кой человек ея при се на тяжбе емлет, дотоле
николе ведати сему человеку на тяжбе лживих послухов, ниже клеветников, ниже
переветников от добра ищуща, ни середи люда супротивника, ниже судей ставленныих,
ни человеков сторонних. Доколе сея грамота, сиесть рукописание, со человеком на тяжбе
пребывает, дотоле вся сия силу емлет. Восковой печатию сокрепляю, а беси ино сокрепят.
Грамота двунадесятая обиходна
Сия же мнозих покупщиков в нову лавку купеческу привождаше. Егда в лаве бысть, то
дело ходко идет. Творися же на млад месяц, тако же во полунощь и воском тако крепити.
Яко от века уставлено, тако и ныне бысть. Времянем же николе истребися. Буде беси ми
во сим порученники. Порученники да сподручники. Сице утверждаю: доколе грамота сея,
сиесть рукописание, во торговых местех пребысть, дотоле ко сим-то торговыим местем
людия схождашася, старыя и младыя, богаты и бедни, боляры и холопи, князи и смерды,
вся бы купли сотвори. Тако доколе сея грамота идее во торговых местех пребысть, дотоле
купли бысть мнози. Печатию восковой сокрепляю, а беси ино сокрепят.
Долговая грамота (Душу за долги закрепостить и Бесам подать)
Закрепостить можно любого человека, но лучше того, который что-либо должен или чем то обязан.при этом размер долга и значение обязательств безразличны. хоть самая малость."крепость на чужую душу"представляет собой грамоту ,которая должна быть написана по образцу нижеприведённого текста. резцом на бересте и запечатана кровью делающего. "аз есть роду именем наречёный, от бесов по имени знаемый, сим часом свидетельствую долг на (имя) долг же сей есмь, (вещь которую назвать), неоплатный. вовек сего долга имя не покрыть, ни златом, ни серебром, ни каменьями. також , сего дни и до конца веку имя, долга не испрошу, то бы, яко смерть придёт до имя, душа же вечна мне притянется, а и бысть, то податью, приростом и долгом. сим словам век порука, грамота заверенье. креплю же сие печатью кровной, яко на то закон древний слово князя великого, тако тем словом утверждаю, кровью заверяю, душу имя во плату требую. от сего дни и до смертного часу имя. егда смерть имя возмёт, тако душа мне приложится." долг после этого не требовать никогда, а душу всегда ещё на веку"крепостного"на что полезное вам обменять можно.
Закреп сей на вечный долг
Надобно дать человеку, коего закрепостить надлежит, вещь либо деньги в долг. Притом, никакие признаки сей вещи не важны. Когда в руки тому человеку вещь переходит, едино слово молвить надобно: «Закрепощаю».
Во полунощь на перепутье трёх троп стать, да трижды каждой тропе поклониться, земли касательно, и таков заговор творить:
«Аз есмь (имя). Зову – призываю помощь да пособь. Со каждой тропинушки да по тридцать и три беса, придите на зов мой, да пособите в деле чёрном. Да взыщите вы с (имя) долг неоплатный, долг вечный. Будьте вы мне пособники да сборщики. За (имя) бродите, дань вечну требуйте, дабы сколь ни жил, а всё бы должен был. Веком бы ему страдать, да нощей не спать, всё бы мыслить о долге великом. Веком был бы покорен, слову мому подвластен. Всё бы долгом сим бременился. Яко же смерть примет, тако б душа его вам в уплату. Замок – устав древний, а ключ – порука бесовская. По век раба божия (имя). Аминь».
На каждую тропку бросить пятак со примолвкой:
«Подать за поделие».
Тако вершить от того дни три нощи. Да и конец тому делу.
Закреп - еси полон душ человеческих. Закреп еси узы вековые, а ино и гробовые. Сих же мне закрепов ведомо девять. Закреп первый - ЧЕСТЬ НА КРЕСТ ВОРОГА.
Надобно имя, коим ворог крещён ведать, а над крестом же молвится:
«Яко (имя) крестом бременился, тако б ныне моей волей.
Яко (имя) пред иконой клонился, тако б ныне пред моими наказами.
Яко (имя) гнева божия страшился, тако б ныне мово слова.
Яко (имя) господу усердно служил, тако б от сих словес мене.
Тако б не бысть (имя) от бога прощения да от родных утешения.
Бысть то (имя) брошену многим людом исторгнуту.
Бысть(имя)мне верный раб, не помысла помыслить,
ни слова молвить противу не смел.
старицем не отмолить, родным не отговорить, бабке не отшептать.
покуда (имя) во древен гроб не ляжет, верну службу править будет.
Словесам сим ключ, а поделию купно замок.»
Крест разломить надвое да под порог ворогу бросить.
Закреп вторый
Закреп сей НА ВЕЧНЫЙ ДОЛГ. Надобно дать человеку, коего закрепостить надлежит вещь, либо деньги в долг. Притом, никакие признаки сей вещи не важны. Егда в руки тому человеку вещь переходит едино слово молвить надобно «закрепощаю». Во полунощь на перепутье трёх троп стать да трижды каждой тропе поклониться землекасательно и таков заговор творить:
«Азм есмь имя, зову-призываю помощь да пособь.
Со каждой тропинушки да по тридцать три беса,
придете на зов мой да пособите в деле чёрном.
Да взыщите вы с имя долг неоплатный, долг вечный.
Будьте вы мне пособники да сборщики.
За(имя)бродите, дань вечну требуйте, дабы сколь ни жил,
а всё бы должен был. Веком бы ему страдать,
да нощей не спать.
Всё бы мыслить о долге великом.
Веком был бы покорён.
СЛОВУ МОЕМУ ПОДВЛАСТЕН.
Все бы долгом сим бременился.
Яко же смерть примет, тако б душа его вам в уплату.
Замок - устав древний, а ключ - порука бесовская.
По век раба божия (имя) аминь».
На каждую тропку бросить пятак со примолвкой: «Подать за поделие». Так вершить от того дни три ночи. Да и конец тому делу.
Закреп третий.
Бесовска трапеза. Сей закреп требует, чтоб тот, кого закрепащают пищу или питьё вкусил. Кабы и един раз, то довольно, а ежели всяк раз, егда в дом приходит то и вовсе славно. Будет после той трапезы человек во всяком помысле согласен и ладом жить. Чем более трапез, тем крепче единомыслие. Таков закреп на сильненьких человеков выгоден, егда тот человек буде пособник. На млад месяц во полуночь стол чёрной скатертью накрыть да на скатерть-то трапезу для того человека уготованну поставить. Да кроме той трапезы ещё четвертную водки да кус чёрна хлеба. Да на всё то молвить:
«Аз имя призываю на порог помощников да пособников,
на слово идите, плату возьмите да с тем уговор,
дабы (имя)сея трапезы вкусившы, хоть малу долю,
буде мене во всём единомыслен да покорен.
Тако нощь сею трапезу благословеньем бесовским освятите
да крестом чёрным окрестите,
тако бы вкусил раб божий (имя) на славу сил тёмных.
Тако быть бы ему со той трапезы во всяком деле согласну.
Замок-уговор, а ключ поделие.
По веки вечные аминь.»
На другую полночь на перепутье кус да водку отнести да с таковой примолвкой: «Дань отдаю, уговор закрепляю». После до нова месяца таковы же трапезы, коли будут бесы благословляют без дани. А сею трапезу до восхода оставить на столе, а после и угощать. Тако обряд свершён.
Закреп четвертый
На земь погостну. На стар месяц на заре вечерней на погост идти. Да там могилку найти да чтоб без имени. Да на той могиле три монеты оставить со примолвкой: «дань за пособь». Поклониться до земли да землицы, взять столь горстей, сколь годков крепостному. Притом же таковы словеса говорить:
«Земь покровом усопшему да безвестному.
Яко смертушка волю его сломила, тако б сломить ему волю (имя).
Яко же имя мне поклониться, яко наказам моим подчинится,
тако житии имя с сего дни да три годочка.
А ежели имя силе моей не склониться,
тако б участь ему скорбная, доля мёртвая.
Возьми к себе безвестный непокорного. Аминь.»
Со погоста со той землицей уходить. А во полуночь на её говорить:
«Земь гробовая, будь ты имя бременем вечным.
Кабы под сей тяжестью не сломится,
Тако и смерти сподобится.»
Сказать это трижды, а после по горсти 13 зорь вечерних ту земь под порог крепостному носить. Да остаток в соль смертну да на хлеб ту соль. Да в обувку ему також. Дело и свершится и будет раб три года.
Закреп пятый
Сей закреп на службу сроком пять годов. Потребен влас крепосного нить чёрна шерстяная да нить шёлкова также чёрная. Шерстяну до времени оставить, а шёлкову на могиле зарыть. Надобно на погост прийти во полуночь на млад месяц да прежде того там могилу найти без имени. Той могиле с данью земно поклониться, а для дани годна любая кладь съестная. Хоша кутья, хоша блины, да и хлеб чёрный. Надлежит у того покойника спросить согласия, чтоб нить-то шёлкову на его могиле на девять дён зарыть. Того ради, егда класть дань, то таков заговор честь:
«Дань с уговором кладу, во деянии чёрном пособи прошу.
Прими ты от меня дань со поклоном да благослови нить мою шёлкову,
да чёрну, рабу (имя) на погубление, на пять годов крепости,
яко раб имя служить мне не станет,
тако нить черна его в гроб утянет.
Благослови нить сею благословеньем на девять дней да девять нощей,
Да сроком крепостным на пять годов.
Уговор-замок да могила ключ.
По веки вечные аминь.»
Нить ту в земле оставить на девять дён. За нитью також во полунощь придти, девять монет на могилу положить со земным поклоном да таковой примолвкой: «плата за пособленье да девятидневно благсловенье.» Далее нить вырыть да домой идти. На другу полунощь взять влас, да две нити и свить в едину вервь. Егда свивать, то со таковым заговором:
«Вью совеваю для раба божия (имя) на пять годов крепостну петлю.
Власом (имя) сокрепляю нитью мёртвой замыкаю.
Быть бы имя во крепости на пять годов по веки вечные.
Аминь.»
Столь раз сие говорить сколь верёвку свивать. Яко человек не покориться тако ту вервь на перепутье оставить во полуночь чрез сорок дней для укрепления со данью четвертной водки бесам и таковым заговором:
«Се подношение за пособь. Мучить бы вам раба имя денно да нощьно, покуда долг не исполнит».
Уходить, а ежели вовсе извести неудобного крепостного надобно то чрез сорок дён на туже могилу идти, где нить шёлкова была зарыта. Идти надобно во полунощь и без дани. Со поклоном такую примолвку сказать: «прими к се живаго раба божия (имя). Аминь». Тако об этом деянии всё.
Закреп шестой
Сие закреп простой и ещё его зовут малым, яко закрепощает на един год.
Закреп сей на 13 колосьев. Во пору, егда колос полниться на закате пойти в поле да найти 13 полных колосков, их перевязать чёрной нитью да завязать девятью узлами, а при этом говорить:
«Мати земь, еси кормилица,
даждь ты мне тринадцать детушек-колосков.
Яко колос под бременем те мати зем кланится,
Тако бы и раб божий (имя), мене кланялся земно.
Сроку тому до нова полна колоса. Аминь».
Затем из пшеницы со тех колосьев да со иных хлеб сотворить. То и взять свеж короб, либо каравай да разделить на четверо.
Первую часть на восходе во то поле отнести да со поклоном заговор молвить:
«Мати земь, те от мене благодарение за ладен сговор».
Уходить.
Вторую часть высушить до поры.
Третью крепостному скормить, а прежде на неё наговорить:
«Хлеб-батюшка буди мене во чёрном подели пособник,
яко вкусит раб божий (имя), тако помысел его возьмёт,
дабы мне поклониться, яко колос полевой».
Четвёртую - на перепутье во полунощь також со поклоном:
«Бесы помощники, верны общьники вам дань, а мне пособь.
Во чёрном подели пособите волю раба божия отнимите.
От сего дни до нова колоса. Аминь».
Хлеб, что во дому егда засохнет, будто камень, то и обряд в силу войдёт.
Закреп седьмой
Закреп - кольцо рабства. Се закреп на полвека. Творить сие через кольцо. Злато ли серебряно различий нет, да только сие кольцо без каменьев быть должно. То кольцо подарить надобно, да чтоб крепостной носил денно и нощно 12 дён. Творится же обряд сорок дён. Во полунощи на стар месяц воды ключевой взять, да в чашу с той водицей кольцо бросить с наговором:
«Мати водица, яко смываешь ты всяку скверну со вся тварей земных,
тако смой лихо со кольца сего. Аминь».
До восхода так оставь ,а после в чёрную тряпицу на день убрать, да и в другие дни також поступать. Во ину полунощь се кольцо обвить тремя власами своими со примолвкой:
«На сродство да на помысел един.
Яко бы едина глава разладу со помыслом не ведает,
Тако бы и раб божий (имя) вовек со мной разладу не ведал. Аминь».
Сие кольцо в эту ночь в изголовие класть. Далее, на иную опять полунощь стол чёрной скатертью покрыть, да на стол чёрного хлеба кус и четвертную водки, и то подалее поставить, а кольцо же к себе близь положить. Таков далее заговор:
«Благословите бесы ,вещь сию на службу долгу,на потвору верну.
Яко бы дар мой ,раба божия(имя), во крепости держал.
Яко, ащё кольцо на персте раба божия (имя) бысть,
то и (имя) цепью нерушимой на полвека скован.
Дань кладу - уговор скрепляю».
Кольцо то вновь во тряпице чёрной остаток до сорока дён держать, да чтоб в изголовье было. Водку да хлеб чёрен отнести на перепутье со примолвкой: «Дань плачу-уговор сокрепляю. Кровью подтверждаю». Капнуть несколько капель на земь: «Дело замыкаю. замок то уговор бесовский, а ключ - дань полунощна. Аминь». По концу срока кольцо подарить да в мыслях содержать: «Цепь те во кольце (имя). Крепость во даре. Аминь». Тако дело свершено.
Закреп восьмой
Сей закреп на замок да вещь. Надобно вещь сею в дар крепостному дати. То буди плата за волю. Закреп сей сроку не велает. Сокрушится сила его от трёх причин: перьва, что замок утратится, вторая, сто крепостной сего света преставится да третья - смерть сее творящаго. Замок-то надобен на три проворота да вещь, дабы многоценна и крепостному потребна. Надлежит, чтоб вещь при нём неотлучно сорок дён пребывала. Творити же тако потребно: во полунощь да на полон месяц стол чёрной скатёркой покрыть, либо платком чёрным да на то поставить зелена вина полуштоф да хлеба чёрна кус да малый коробок, а во сей коробок сорок щепотей соли бросить. По леву от сего сторону клади замок да со ключами и вещицу что в дар назначена.да на всё то наговор сорок раз говорить потребно таковой:
«Яко русь бысть от князей ставлена,
тако бысть во руси наказ княжеский да царьской,
егда продаждь волю свою,то и бысть по век во крепости.
Аз (имя) ныне се свершаю да волю кровию сокрепляю.
А во пору полунощну, сокликаю я се во совет да во свидетели,
во общники да пособники рать бесовскую,
а числом та рать четыредесять.
То и приди же ты рать бесовская да числом четыредесять.
Да прими наказ во утверждение волю раба божия (имя) во закрепощение.
До гроба бы мне служил да покорён был.
Чрез дар сей от мене его воля отьемлется,
да чрез пособь рати бесовской сокрушится.
Дань – зарок, преданье - уговор.
Поделие полунощное – ключ, да грамота княжеска замок.
Перьвый проворот, (провернуть ключ в замке),
сорок дён срок.вторый проворот - конец гробом кладу.
Третий проворот - бытии по слову сему.
По веки вечные».
Вещь на иной день во дар принести, а дань на перепутье ту же нощь отнесть. Замок век от глаз хранить во сундуке, егда проведает кто- сокрушится поделие.
Закреп девятой
На берестяны грамоты, то порука бесовска. Сроку не знает, равно как и меры. Хоша век крепость, а хоша душу бесам в дань. Творится тако: на двух берестинах едину грамоту списать, кровью во конце печать ставить. Перьвую бересту во сундук сокрыть, а вторую грамоту во пещи растопленной сожечь. Грамота же такова:
«Аз есмь (имя), древним заветом от зачала света белого до гласа трубна, прошение сие утверждаю....пиши имя да условия крепости, делу кровь порука да стар уговор. Указ пещи поверяю».
Печать кровну ставь. То бери перьвую грамоту, что во сундуке лежать станет. Да на ея також печать со примолвкой: «Егда бысть у мене сия грамота, то бысть крепок уговор». Ту грамоту хранить до конца дён. Да втору-то грамоту во пещь бросить со примолвкой: «Бесам наказ посылаю». Тако и дело свершено.