Сии же вся молитвы еси таже, яко божии ко богу прихождаше во нужде и сердцем испрошено даждь им бог и святии ево. хоша бог да святии дажь по молитве, то егда та от сердца, а и егда то по закону, а и егда богу житие просящаго угодно, а и егда благом почтёт. Еси же и ны ведомы молитвы до бесов, сиесть властителей и общников наше, то сии беси несть требы ино, како сердце отверсто да словеси согласнее, да житие по увету ведовскому, да кое житие славу бесовску множит да души человечски в полон провождаше. А коле вся сия сотворим буде основа ны уповати, искати, требовати и молитвы творити на нужды наше.

Молитва дабы во благах мира ущерба николе ведати. Обще до вся сих молитв ведати подобает на вси едино правило, суть таково: сии вси молитвы молвить предлежит по полунощи, аще во полунощь поделие кое творися засим же по конце, свещу воскову да не церьковну возжечь да на ея пламя и молвить вси молитвы, сколь ни есмь доколе час до восхождения солнечна не прейдёт, тако за един час до восхождения, сиесть до утрия завершить надлежит.

Молитва же такова: да восславися царьствие князя мира сего, да испроврещися царьствие небесное. Да сокрушися святи со аггелы у престола вышняго. Да отворися враты небесныя церькви на адския дружины. Сему же веруяй и поклонися аз имя, сим глаголом свидетельствуюся да приемлет князь мира словеси сердцем творимыя, даждь же ми по глаголу вся сокровища мира. Даждь же ми, яко и малую толику от сия вся сокровища точию век нужды николе ведати, точию век скудости николе знати, точию век хлеб сладок вкушати, точию век во шелках драгих ходити. Век бы ми доволно бысть дабы среди людия во княжескых жить. Тако бысть бы ми по малой доле велие достояние. Яже явишася на ми власть сила и величие твоя. Яви же та чрез воиньство твоя, чрез дружину бесовску. А и бысть бы ми вси беси той благословлены словесим намножити, искати и оградити достояние моя. Те же княже, царьствие мира богом уступи да царьствие небесно стяжати. Те же княже, слава земна да ключи небесны. Во веки веков истинно.

молитва втора дабы достояние в нище стяжать. Творися яко и перьва.
Молитва же суть такова: да воздвигнися царьствие князя мира сего на вся земли и небеси по веки вечныя. Да отверзися церьковь небесна, яко церьковь земна пред силами воиньства Диавола и рати Бесовския. Да падет престол славы божией на небеси, яко церьковь божия пред властию Князя мира на земли. Яко бог еси податель благ небесных и жизни вечной, тако Диавол еси податель благ мира во житии земном. Дажь же ми ныне по доле моя и по прошению сему, Княже мира, аще ли возведет бог святих на степени величия духовнаго, тако же ти, не чаю оставлен бысть от милости твоя, кои же блага земныя. Кои же от нище во палаты, и от скудна к велией, и от скорьби к радости, и от глада к велми великой трапезе, и от нага к драгому одеянию, и от должна к подателю. Сия же вся властию Князя мира. Да множися слава, и победа, и власть. Во веки веков.

третия молитва дабы благоключимо бысть, чрез человек достояние днесь да нощь множити.

Множися сила легионов бесовских, множися воиньство Князя мира. Возвышася Ад ко небеси. Укрепися во злате на земли людия серьдцами бесам сопричастныя. Утвердися власть Князя мира сего во серьдцах человеков на тысящи. Яко бысть сын божий и отрицася даров Диавола, и отрекшися хлебы, и рече возвышася: несть един хлеб пища человек. И то ныне испроврещися, яко людия гладны хлеба взыскаше и положи душу своя. Аз тако глагол сей малым гласом обращся до Князя мира сего: велией твоя силе поклоняюся по вся времяна служу и еси упование моя на милость ко служителем. Сия же упование еси: прихождаше бы милостию твоея ко порогу ми, человеки мнозии, бысть бы то человеки достояния великаго. Принесша бы ми сии человеки, злата до сребро много да во нужде николе оставиша. Вси бы бысть у мя промысел да велик по славе твоея. Во днесь да нощь по потребе. Те же, слава и венец небесный. Во веки веков